недеља, 19. октобар 2008.

Zlatibor nedelja, 19.10.2008.god.

"...Gledaj visoko, disi duboko..."Ovom voznjom zvanicno se zatvaraju ovogodisnja organizovana okupljanja i voznje sa "CikloN"-om. Na vec poznatom mestu sa velikim brojem clanova iz udruzenja, planiran je izlazak na Zlatibor i dalja voznja ka Ribnickom jezeru, zatim prema Sainovicima,Vodicama i nazad do Uzica. Nece ovo biti nesto posebno dugacka tura ali ce imati jednu drugu tezinu, prezentovanje rekreativnog biciklizma u uzivanje u prirodi.


U ranim jutarnjim satima kolona se polako krece put Zlatibora, preko Bele zemlje, Mackata i Cajetine, laganim tempom stizemo do prevoja na Palisadu gde se pravi kraca pauza.












Usput nam se pridruzuje par prijatelja, jos jedna ekipa zaljubljenika u biciklizam,odakle dalje nastavljamo voznju ka Ribnickom jezeru, i dalje preko Sainovica do Vodica. Usputno zadrzavanje da se ovekoveci ovo lepo druzenje. Posto sam ja bio sa drumasem stoga sam nastavio asfaltim putem dalje ka Borovoj glavi, pa sam se nesto kasnije ponovo pridruzio grupi.

Sa povratkom na Zlatibor, prijatelji koji su se pridruzili na danasnjoj voznji, organizovali su prijatano iznenadjenje u Studentskom odmaralistu.
Danasnja voznja je ukupne duzine bar po mojoj evidenciji iznela 108.94km, temperatura 17 stepeni Celzijusovih, prosecna brzina 19.7km/h.

Sa ovom voznjom i slicne koje sam prezentovao za ovu 2008.god. kao i one prekonedeljne kojih je bilo zaista mnogo zaokruzio sam zaista lepu cifru sa 6000 predjenih kilometara.

Нема коментара: